24 Temmuz 2012 Salı


9 yorum:

  1. ben bunu çoook uzun yıllar önce okumuştum..güzeldi..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Ben de bu kitabı aldım daha yeni başladım..Hep okumak istemişimdir bu zamana kısmetmiş:)

    YanıtlaSil
  3. evet benide yillar oncesine goturdun:))))))
    sevgiler yolluyorum

    YanıtlaSil
  4. Bu baskısı maalesef iyi değildi. Bana da kitapyurdundan hediye gelmişti de öyle okumuştum :) Her basım iyi olmuyor işte...Ama o veremden ölen yavruyu ve o köpeği unutamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben okumadım henüz ama blgoundaki bu kitap bilgilerini çok sevdim iyiki bakmışım :)

    YanıtlaSil
  6. çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, takas listenizizn linkini yanlış vermişsiniz, doğrusunu sabırsızlıkla bekliyorum! ;)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, ben de blogumda ilk çekilişimi düzenlemekteyim. Katılıp, destek olursanız sevinirim. İyi günler :)

    Çekiliş: http://www.hasanokcuu.blogspot.com/2013/05/ilk-cekilis.html

    YanıtlaSil